Curtiss P-1 - dvojplošné stíhacie lietadlo, vyrábané od roku 1924
Verzie:
XPW-8B - prototyp, víťaz súťaže s typom Boeing XPW-9 (07/1924)
XP-1 - prototyp sériovej verzie
P-1 - sériová verzia, vyrobených 9 kusov, dodané v roku 1925 pre 27th Pursuit Squadron a 94th Pursuit Squadron, slúžil do roku 1930
P-1A - vylepšený model P-1, dodaných 25 kusov v roku 1926
P-1B - malé zmeny v motore, väčšie kolesá, celkom dodaných 25 kusov
P-1C - model vylepšený o brzdný systém podvozku, celkom dodaných 33 kusov
P-1D, P-1E, P-1F - označenie strojov konvertovaných z cvičných lietadiel Hawk AT-4, AT-5 a AT-5A
Celkom vyrobených 149 ks lietadiel tohto typu (vrátane 4 ks typu Curtiss P-2 prestavaných na verziu P-1)
P-2 - pět strojů s motory Curtiss V-1400, jeden dočasně vybaven turbokompresorem jako XP-2
XP-3 - konverze jednoho P-1A na hvězdicový motor Curtiss R-1454, neuskutečněna
P-3A - šest zkušebních strojů s motory Pratt & Whitney R-1340-1 Wasp
P-5 - pět strojů s motory Curtiss V-1150-4 s turbokompresorem
P-6 - varianty s motorem Curtiss Conqueror
XP-17 - P-1 upravený pro testy motoru Wright V-1470-3
XP-21 - dva stroje s motorem Pratt & Whitney R-985
XP-21A - jeden z XP-21 přestavěný pro motor R-975, druhý byl přestavěn na P-1F
F6C - varianty stavěné pro námořní letectvo
F11C - poslední varianty pro námořní letectvo
Zdroj: Lloyd S. Jones: Army Air Force 1925-1980, Aero Publishers 1975
Verzie:
XPW-8B - prototyp, víťaz súťaže s typom Boeing XPW-9 (07/1924)
XP-1 - prototyp sériovej verzie
P-1 - sériová verzia, vyrobených 9 kusov, dodané v roku 1925 pre 27th Pursuit Squadron a 94th Pursuit Squadron, slúžil do roku 1930
P-1A - vylepšený model P-1, dodaných 25 kusov v roku 1926
P-1B - malé zmeny v motore, väčšie kolesá, celkom dodaných 25 kusov
P-1C - model vylepšený o brzdný systém podvozku, celkom dodaných 33 kusov
P-1D, P-1E, P-1F - označenie strojov konvertovaných z cvičných lietadiel Hawk AT-4, AT-5 a AT-5A
Celkom vyrobených 149 ks lietadiel tohto typu (vrátane 4 ks typu Curtiss P-2 prestavaných na verziu P-1)
P-2 - pět strojů s motory Curtiss V-1400, jeden dočasně vybaven turbokompresorem jako XP-2
XP-3 - konverze jednoho P-1A na hvězdicový motor Curtiss R-1454, neuskutečněna
P-3A - šest zkušebních strojů s motory Pratt & Whitney R-1340-1 Wasp
P-5 - pět strojů s motory Curtiss V-1150-4 s turbokompresorem
P-6 - varianty s motorem Curtiss Conqueror
XP-17 - P-1 upravený pro testy motoru Wright V-1470-3
XP-21 - dva stroje s motorem Pratt & Whitney R-985
XP-21A - jeden z XP-21 přestavěný pro motor R-975, druhý byl přestavěn na P-1F
F6C - varianty stavěné pro námořní letectvo
F11C - poslední varianty pro námořní letectvo
Zdroj: Lloyd S. Jones: Army Air Force 1925-1980, Aero Publishers 1975